JUL

Sista tränings tillfälle innan jul är måndagen den 14e december och tisdagen den 15e december!

Sen är det jullov och vi kommer att köra igång igen måndagen den 11e januari och tisdagen den 12e januari, samma tider och samma hall.
(måndag 17.00 - 18.00. tisdag 18.00 - 19.30)

 

Blackebergbasket anordnar en stor julfest varje år, då både herr och damlaget spelar, det blir godisregn,

fika, fiskdamm och en massa annat kul!

Den är den 19e december klockan 15.00 i stora vällingbyhallen.

Alla i laget och måste självklart komma dit föräldrar kan jätte gärna också komma! Men hör av er om ni verkligen inte kan .

God jul och gott nytt år!

Önskar Natalie och Neda.


Kommentarer
Postat av: noelmi

hej neda och natta jag skrev fel mejl men jag kan komma den 19:onde december min pappa kommer också att vara där med mig jag ska önska mig äkta basket skor i julklapp

2009-12-11 @ 22:24:40
Postat av: Rima

Hej jag kommer på julfesten/Rima

2009-12-17 @ 20:05:21
URL: http://blackebergtigershby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0